Мій парламент: розумію і впливаюНавчання демократії та формування громадянських компетентностей учнів є однимз основних завдань Нової української школи. Це видання спрямоване на підвищення рівня обізнаності школярів про парламентаризм, роль і функції Верховної Ради, діяльність народних депутатів і можливість громадянської участі дітей і молоді.

Методичний посібник «Мій Парламент: розумію і впливаю» написано в рамках проєкту «Створення мережі інтерактивних парламентських просвітницьких осередків для учнів молодшої та середньої школи», що реалізується громадською організацією «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики» в межах Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа. Головною метою Програми РАДА є сприяння становленню відповідального, підзвітного та демократичного представницького органу – Парламенту України.

Посібник створений освітянами-практиками в сфері громадянської освіти, котрі пропонують сучасні підходи до парламентської просвіти й надають методичні розробки парламентських уроків і квестів, які можуть проводитися як в школі, так і в усіх організаціях, що працюють з дітьми та молоддю.

 

Файли (посібник, постери, банери): Завантажити

Методичний посібник «Ми можемо більше!» створено на підтримку активістів громадянського суспільства, а також вчителів та вихователів для роботи з дітьми та молоддю віком до 18 років, які є активними та відповідальними громадянами. Більшість європейських країн зіткнулися з новими викликами на шляху до демократичного розвитку – політична апатія молоді, низький рівень мотивації до усвідомленого й активного впливу на політичне та соціальне життя суспільства, зростання нетерпимості та ксенофобії, виникнення військових конфліктів та порушень прав людини. Освіта для демократичної громадськості та освіта з прав людини (ОДГ / ОПЛ), як відповіді на ці виклики, стали провідним напрямком діяльності Ради Європи, під егідою якої створено різноманітні навчально-методичні матеріали для використання в національних освітніх системах.

Вкладення:
Доступ за посиланням (https://austausch.org/files/DRA/Publikationen/Mehr%20bewegen/MB_Methodenbuch_UA.pdf)MB_Methodenbuch_UA.pdf0 Кб

Автори: Ірина Барматова, Людмила Паращенко

13 вересня 2019 року Верховна Рада України прийняла у першому читанні законопроект «Про оренду державного та комунального майна» (№1055-1 від 06.09.2019), який несе загрозу існуванню більшості приватних шкіл України. Розглянемо загрози й проблеми, що можуть виникнути у суб’єктів освітньої діяльності, зокрема, у приватних і корпоративних закладів різних рівнів та видів освіти з прийняттям законопроекту «Про оренду державного та комунального майна» (1055-1 від 06.09.2019).

Автори: Людмила Паращенко, Ірина Барматова

Під кінець року завжди загострюються питання фінансування освіти. У Бюджеті України на 2017 р. зроблені певні кроки з реформування механізмів фінансування, зокрема конкретизовано сутність освітньої субвенції, розділені соціальні та академічні стипендії, враховані торішні помилки з ПТНЗ та ін. Водночас запроваджені зміни виглядають точковими, і безсумнівно, що достатньої кількості коштів у казні на освіту як не було, так і не буде. Профільне Міністерство шукає різні способи подолання браку коштів та механізми удосконалення системи фінансування освіти. Саме цим МОНУ пояснює свою нову ініціативу - прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу (щодо неприбуткового статусу навчальних закладів та наукових установ)», який минулого тижня в міністерстві обговорювали із залученням громадських експертів.

Детальніше

Автори: Людмила Паращенко, Віктор Громовий

В основі суспільного розвитку лежать цінності. Цей висновок доведено численними спеціальними дослідженнями, які ведуться по всьому світу. Виходячи з цього твердження, можемо зробити припущення: якщо в нас система освіти не розвивається, а занепадає, то значить щось в ній не так якраз із цінностями.

Детальніше

Go to top