Автори: Ірина Барматова, Людмила Паращенко

13 вересня 2019 року Верховна Рада України прийняла у першому читанні законопроект «Про оренду державного та комунального майна» (№1055-1 від 06.09.2019), який несе загрозу існуванню більшості приватних шкіл України. Розглянемо загрози й проблеми, що можуть виникнути у суб’єктів освітньої діяльності, зокрема, у приватних і корпоративних закладів різних рівнів та видів освіти з прийняттям законопроекту «Про оренду державного та комунального майна» (1055-1 від 06.09.2019).

Автори: Людмила Паращенко, Ірина Барматова

Під кінець року завжди загострюються питання фінансування освіти. У Бюджеті України на 2017 р. зроблені певні кроки з реформування механізмів фінансування, зокрема конкретизовано сутність освітньої субвенції, розділені соціальні та академічні стипендії, враховані торішні помилки з ПТНЗ та ін. Водночас запроваджені зміни виглядають точковими, і безсумнівно, що достатньої кількості коштів у казні на освіту як не було, так і не буде. Профільне Міністерство шукає різні способи подолання браку коштів та механізми удосконалення системи фінансування освіти. Саме цим МОНУ пояснює свою нову ініціативу - прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу (щодо неприбуткового статусу навчальних закладів та наукових установ)», який минулого тижня в міністерстві обговорювали із залученням громадських експертів.

Детальніше

Автори: Людмила Паращенко, Віктор Громовий

В основі суспільного розвитку лежать цінності. Цей висновок доведено численними спеціальними дослідженнями, які ведуться по всьому світу. Виходячи з цього твердження, можемо зробити припущення: якщо в нас система освіти не розвивається, а занепадає, то значить щось в ній не так якраз із цінностями.

Детальніше

Автор: Людмила Паращенко

Українські викладачі відвідали Німеччину, щоб дізнатися про залучення дітей та юнацтва до суспільного життя в країні

Доктор наук з державного управління, голова організації «Агенція розвитку освітньої політики» Людмила Паращенко говорить про молодіжну партисипацію в Україні та Німеччині.

Детальніше

Автор: Ірина Іванюк

Kompetencja wielokulturowa – różnorodność podejść do definicji tego pojęcia we współczesnej myśli pedagogicznej

Celem artykułu jest analiza różnych sposobów definiowania we współczesnej metodyce pojęcia kompetencji wielokulturowej i powiązanych z nią zagadnień. Autorka skupia się zwłaszcza na problemach wynikających z braku jednolitej terminologii dotyczącej zagadnienia wielokulturowości. W tekście szczególną uwagę zwrócono na zagadnienie kompetencji wielokulturowej nauczyciela.

Вкладення:
Скачати цей файл (iwaniuk-kompetencja.pdf)Kompetencja wielokulturowa178 Кб
Go to top