7156 учнів і учениць 7-11 класів з усіх областей України висловили свою думку щодо пріоритетних напрямків роботи парламенту для відновлення України.
Антикорупційна політика, економіка та медицина – саме на цих питаннях, на думку українських школярів, мають зосередитися народні депутати та уряд, щоб забезпечити успішний розвиток та повоєнне відновлення України. Такі результати онлайн-опитування, яке у жовтні провела ГО «Агенція розвитку освітньої політики» в межах Програми USAID «РАДА: наступне покоління» як підготовчий етап Всеукраїнської імітаційної гри з моделювання діяльності Верховної Ради України «М18: ми можемо більше!».
Детальніше: Опитування М18 про найважливіші напрямки роботи парламенту
374 заклади освіти з 23 областей України об’єдналися для участі у другій Всеукраїнській імітаційній грі з моделювання діяльності Верховної Ради України «М18: Ми – законотворці!».
24 жовтня відбулося урочисте відкриття другої Всеукраїнської імітаційної гри «М18: Ми – законотворці!», яку проводять Агенція розвитку освітньої політики спільно з Освітнім центром Верховної Ради України за підтримки Програми USAID «РАДА: наступне покоління». В онлайн –події взяли участь понад 1000 учнів М18 ( молодші 18 ), освітяни, народні депутати України, представники міжнародних організацій.
Детальніше: Друга Всеукраїнська імітаційна гра «Ми – законотворці!» стартувала!
Запрошуємо заклади освіти долучитися до проведення імітаційної гри з моделювання законотворчої діяльності у 2024-2025 навчальному році! Освітній центр Верховної Ради України та Агенція розвитку освітньої політики проведуть Всеукраїнську імітаційну гру з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми - законотворці!».
На вас чекає:
І це ще не все!
13 вересня 2024 р. відбулася презентація дослідження «Кращі практики взаємодії парламентів світу з дітьми і молоддю», здійснене експертками Агенції розвитку освітньої політики в рамках Програми USAID "РАДА: наступне покоління".
У дослідженні представлено опис практик парламентської просвіти, що здійснюються в 10-ти країнах: Австралія, Австрія, Бразилія, Великобританія, Індія, Кайманові острови, Німеччина, Португалія, Фінляндія, Франція. Проаналізовано, які активності здійснюють парламенти в роботі з дітьми та молоддю, як взаємодіють з освітянами та які навчальні ресурси забезпечують парламентську просвіту. Джерелом інформації для аналізу були використані веб-сайти парламентів вищезазначених країн.
Детальніше: Як парламенти світу взаємодіють з дітьми та молоддю
Спільно з Освітнім центром Верховної Ради України наша Агенція розвитку освітньої політики провели 13 вересня спеціальний онлайн-захід до Міжнародного Дня демократії, участь в якому взяли зокрема заклади освіти мережі парламентської просвіти з різних куточків України.