dubnov1Розмова видалася напрочуд змістовною, а учасники ставили найрізноманітніші запитання, адже під час гри юні законотворці моделюватимуть роботу і цього комітету та напрацьовуватимуть ідеї для збереження здоров’я й добробуту українців.

Старшокласників цікавили, зокрема, реформа сімейної медицини, «ліжко-місце» та карта госпітальних округів, питання трансплантації органів, страхова й народна медицина, вакцинація населення, виклик швидкої допомоги.

col 4 7 03 24Тренінги відбулися 4-5 та 6-7 березня в очному форматі вперше після пандемії та початку війни. Було дуже радісно зустрітись наживо з представниками мережі осередків парламентської просвіти на базі закладів освіти з різних регіонів України.

Метою тренінгів було відпрацювання методики імітаційної гри з моделювання законотворчого процесу в комітетах Верховної Ради України. Учителі виступили в ролі учнів та самі опрацювали ті активності, до яких у процесі гри будуть залучатись наші "М18 - Менші 18".

photo 2024 03 01 15 35 34Відповідаючи на запитання Іван Крулько розказав про роботу комітету, роз’яснив особливості формування державного бюджету. Він деталізував, що комітет з питань бюджету займається саме видатками бюджету, а за дохідну частину відповідає комітет з питань фінансів, податкової та митної політики.

Для роботи народним депутатом України чи політиком, на думку парламентаря, обов'язково здобути профільну юридичну чи політологічну освіту і починати з азів - стажувань на найменших посадах і т.д. і т.п.

190224Під час імітаційної гри учні вивчають роботу комітетів ВРУ та вчаться складати петиції й законопроєкти, які мають вирішити певні суспільні проблеми. Під час опитування учнівства, які напрямки діяльності парламенту будуть найважливішими для відновлення України, старшокласники визначили три - антикорупційна політика та економічний розвиток, освіта та інновації, проблеми здоров'я нації, медичної допомоги та медичного страхування. Саме робота в цих комітетах лягає в основу імітації законотворчого процесу. Імітуючи діяльність комітетів ВРУ українська молодь може на практиці ознайомитися, як працює парламент та на практиці усвідомити його роль у формуванні державної політики. 

Народні обранці підтримують впровадження парламентської просвіти в інтерактивний спосіб і залюбки зголошуються до прямих діалогів з молоддю.

photo 2024 02 08 17 09 366 лютого 2024 р. відбулась зустріч мережі осередків громадянської парламентської просвіти на базі закладів освіти та старт Всеукраїнської імітаційної гри з моделювання діяльності Верховної ради України «М18: Ми – законотворці!».

У зустрічі взяли участь 240 учасників та учасниць, які представляли 43 пілотні заклади загальної середньої та позашкільної освіти з різних регіонів України, народні депутати, експерти та тренерки Агенції розвитку освітньої політики з парламентської просвіти.

Go to top