У Дніпровській гімназії №37 Наталія Громик, директорка закладу, та Вікторія Вдовина, практична психологиня, активно інтегрують елементи травмапедагогіки в повсякденне шкільне життя.
Протягом останнього часу в гімназії було проведено чотири заходи, присвячені темі емоційної стійкості, саморегуляції та збереження внутрішнього ресурсу:
У 1-А та 1-Б класах відбулися заняття для згуртування класу й зниження рівня стресу. Учні знайомились із дихальними вправами, техніками заземлення, «оплесками здоров’я», працювали з антистресовими м’ячиками та ігровим парашутом.
Для учителів організували тренінг «Стрес. Методи допомоги при гострому стресі» з використанням абетки ресурсів, метафоричних карт, стабілізаційних вправ і групової тілесної роботи.
Для учнів 6 класу провели психологічну хвилинку «Відновлюємо ресурси» — коротке заняття з техніками заземлення та парашутом, спрямоване на відновлення балансу.
У гімназії також впроваджено практику проведення коротких стабілізуючих вправ під час перерв та навіть в укриттях. Цей підхід допомагає дітям підтримувати емоційну рівновагу в умовах постійної тривоги та зміни обстановки.
Ці приклади демонструють, як педагоги, які пройшли навчання в межах проєкту, змінюють підходи у своїй роботі — не декларативно, а щодня, через реальні дії. Травмапедагогіка не обмежується заняттями чи техніками. Це спосіб бути поруч з дитиною, розуміти причини її поведінки, залишатися уважним до власного стану та створювати середовище, в якому можлива підтримка — навіть у найскладніші часи.
За подальшою діяльністю наших учасниць та їхнім упровадженням отриманого досвіду в практичну діяльність є можливість слідкувати на фейсбук сторінці нашого проєкту https://www.facebook.com/traumapedagogy/