22 грудня 2022 р. відбулася онлайн зустріч Всеукраїнської мережі парламентських осередків на базі закладів освіти.
З привітальним словом від заступниці Голови Верховної Ради України Олени Кондратюк до присутніх звернувся її радник Павло Булгак і засвідчив, що парламентська просвіта дітей і молоді перебуває в фокусі уваги парламенту.
Різноманітні активності для школярів, зокрема парламентські уроки, квести й флешмоби, презентувала Олена Костинюк, керівниця Освітнього центру Верховної Ради України.
Секретар Комітету з питань освіти, науки та інновацій Наталя Піпа поділилася законотворчими ініціативами та основними напрацюваннями парламентарів для розвитку освіти, відповіла на питання учасників щодо освітньої субвенції, проведення національного мультипредметного тестування та державної підсумкової атестації.
Особливим гостем зустрічі стала лауреатка Нобелівської премії миру 2022 р., виконавча директорка ГО " Центр громадянських свобод" Олександра Романцова. Вона наголосила на значущості формування активної громадянської позиції саме в школі завдяки досвіду участі в учнівському самоврядуванні та проєктній роботі. Можливості залучення учнів до соціальних проєктів окреслила Світлана Заріпова, виконавча директорка «MriyDiy Project Schоol».
Голова Агенції розвитку освітньої політики професор Людмила Паращенко підбила підсумки роботи мережі парламентських осередків на базі шкіл, а експертки й тренерки Ірина Іванюк, Леся Юрчишин та Марія Гриньова ознайомили керівників закладів освіти з новими проєктними можливостями і ресурсами. Особлива увага була зосереджена на програмі підвищення кваліфікації педагогічних працівників і проведенні навчання з вчителями щодо викладання курсу за вибором “Наш парламент: досліджуємо, розуміємо, впливаємо”, яка розпочнеться в 2023 р. в співпраці з Освітнім центром Верховної Ради України.
Заходи здійснюються за підтримки Програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Рада: наступне покоління» (RANG), що виконується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики».