6 лютого 2024 р. відбулась зустріч мережі осередків громадянської парламентської просвіти на базі закладів освіти та старт Всеукраїнської імітаційної гри з моделювання діяльності Верховної ради України «М18: Ми – законотворці!».
У зустрічі взяли участь 240 учасників та учасниць, які представляли 43 пілотні заклади загальної середньої та позашкільної освіти з різних регіонів України, народні депутати, експерти та тренерки Агенції розвитку освітньої політики з парламентської просвіти.
За результатами онлайн-опитування 3625 учнів і учениць 7-11 класів, яке проводилося продовж 10-20 січня цього року, найбільш актуальними напрямками розвитку України для молоді М18 є такі, що пов’язані з вирішенням:
Саме сьогодні, в День Соборності, ми хочемо поділитися результатами онлайн-опитування учнів “М18: Ми - законотворці!”.
3625 учнів і учениць 7-11 класів з усіх областей України взяли участь в онлайн-опитуванні з 10 по 20 січня 2024 р. і висловили свої думки щодо напрямків повоєнного відновлення України.
Під час онлайн-опитування учням та ученицям було запропоновано уявити, що їх обрали народними депутатами чи депутатками України. Тепер у Верховній Раді України саме вони представляють інтереси громадян та громадянок нашої країни. Як відбудовувати Україну? Які напрямки розвитку країни є найбільш актуальними? Про що та в якій сфері був би перший розроблений законопроєкт? На разі ділимося узагальненими результатами онлайн-опитування.
М18 – це діти і молодь, яким ще не виповнилося 18 років, але які мають проактивну громадянську позицію. Це юні державотворці, які прагнуть вплинути на сьогодення й майбутнє нашої країни!
В рамках проєкту з громадянської парламентської просвіти проводиться онлайн-опитування серед учнів 7-11 класів, що дозволить визначити основні напрямки розвитку країни які, з точки зору дітей та молоді, є найбільш актуальними.
10 січня 2024 р. відбулась організаційна зустріч, у якій взяли участь 55 учасників та учасниць, котрі представляли мережу парламентських просвітницьких осередків з 40 закладів загальної середньої та позашкільної освіти з різних регіонів України.
Під час зустрічі обговорювались результати діяльності мережі минулого року, зокрема впровадження курсу за вибором з основ представницької демократії «Наш парламент: досліджуємо, розуміємо, впливаємо», проведення активностей з парламентської просвіти в школах у різних форматах.
Упродовж двох місяців проходив онлайн курс з парламентської просвіти для учнів 9-11 класів і студентів 1-3 курсів закладів освіти.
Відбулося 10 вебінарів, що в інтерактивній формі розкрили майбутнім державотворцям засади парламентаризму, особливості діяльності Верховної Ради України під час війни, способи взаємодії громадян, в тому числі й дітей, з народними депутатами та українським парламентом загалом.
В рамках апробації тренінгової програми «Травмапедагогіка для українських вчителів» 26 грудня 2023 року відбулася зустріч на тему «Емоції та техніки емоційної регуляції: як справлятися з важкими емоціями» з вчителями Київського ліцею бізнесу. Зустріч провела експертка проєкту психологиня і тренерка Зоряна Міщук, яка брала участь в розробці програми.
У сучасному освітньому середовищі, де важливість гармонійних відносин і розуміння власних та чужих емоцій зростає, навички емоційного регулювання стають ключовим фактором успіху для вчителів. Робота з учнями потребує високого рівня емпатії та чутливості до їхніх емоційних потреб. Водночас і самим вчителям навики емоційного регулювання потрібні, щоб витримувати високе щоденне емоційне навантаження.