Завдяки співпраці з Департаментом освіти Варшави нам вдалось скласти таку культурну програму, яка допомогла нашим учасницям тренінгу познайомитись з польською історичною спадщиною, а також відпочити та наповнитися ресурсом.
Після насиченої навчальної програми першого дня, учасниці вирушили на пішу екскурсію старим містом – історичним районом Варшави, центром якого служить Ринкова площа з ресторанами, кав'ярнями і магазинами, а навколишні вулиці багаті середньовічною архітектурою. Вражаюча історія відбудови старого міста Варшави після повного зруйнування під час Другої світової війни знайшла щирий відгук у серцях українок, адже нам так само доведеться відбудовувати українські міста після вражої навали!
З 22 по 26 квітня 2024 р. у Варшаві успішно проведено перший тренінг для вчителів і практичних психологів «Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі». Учасницями були 30 освітянок, які представляли 15 освітніх закладів в з 6-ти областей України, що знаходяться в безпосередній близькості до лінії фронту – це Запорізька, Одеська, Дніпропетровська та Харківська області, а також заклади Київщини, що були в окупації – ліцеї з Бучі та Ірпеня. Ми не залишили поза увагою установи, в яких навчається велика кількість переселенців – до списку увійшли Біла Церква та місто Черкаси. Цінуємо, що на урочисте відкриття тренінгу прийшли наші партнери з Департаменту освіти міста Варшави та представниця з Посольства Німеччини в Польщі. Під час тренінгу вчителі отримали практичні інструменти для роботи з дітьми в стресових обставинах та травмуючих подіях, що дало можливість освітянам навчитися тренувати свою резільєнтність, відновлюватися після стресу, а головне – вчити цьому учнів і колег у своїх громадах.
Нами підготовлена чудова освітньо-культурна програма тренінгу “Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі” для вчителів і практичних психологів. З нетерпінням чекаємо зустрічі з першою групою учасниць вже в наступний понеділок. Тренінг відбудеться з 22 по 26 квітня у Варшаві. Географічне охоплення шкіл - Дніпропетровська, Запорізька, Київська, Одеська, Харківська та Черкаська області.
З 11 по 26 квітня 2024 триває процес розроблення молоддю М18 уявних законопроєктів і симуляція засідань трьох уявних комітетів з питань антикорупційної політики, бюджету та економічного розвитку, з питань здоров’я, медичної допомоги та медичного страхування, з питань освіти, науки та інновацій. Перші законопроєкти вже надходять, скоро ви зможете з ними ознайомитись на сайті https://m18.org.ua/
А зараз пропонуємо переглянути фото засідань уявних комітетів ВРУ, що відбулась в Андрушівському ліцеї №2, Ірпінському ліцеї №2, Лозівському ліцеї№10. Граємо у гру «М18: Ми - законотворці!» та навчаємося бути проактивними громадянами і громадянками!
Імітаційна гра з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми - законотворці!» проводиться в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики».
Молодь 14-17 років підтримала зміст 46 звернень до Верховної Ради України своїми голосами! Зокрема, отримали:
Підписання петицій проводиться в межах імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми - законотворці!» в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики».
З 5 по 10 квітня 2024 року триває процес підписання петицій, розроблених учнівськими командами пілотних закладів освіти з різних куточків України. Вже понад 2500 учасників проголосували й підтримали колективні звернення учнівства до народних депутатів Верховної Ради України.
Наші тренери поділилися відповідями на це запитання:
“Учителі... Саме до них діти несуть свої тривоги, успіх, радість, посмішку, сум та розпач. Особливо зараз, коли причин для них більш ніж достатньо.
Як вберегти емоції дітей? Як допомогти втримати над ними небо, дати опору, відчуття безпеки та впевненість? Як, допомагаючи іншим, не вигоріти самому? Де шукати стабільність, ресурс для відновлення та стійкість?
Саме на ці питання можна знайти відповіді на тренінгу з травмапедагогіки”.
— Світлана Меркулова.