Нами підготовлена чудова освітньо-культурна програма тренінгу “Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі” для вчителів і практичних психологів. З нетерпінням чекаємо зустрічі з першою групою учасниць вже в наступний понеділок. Тренінг відбудеться з 22 по 26 квітня у Варшаві. Географічне охоплення шкіл - Дніпропетровська, Запорізька, Київська, Одеська, Харківська та Черкаська області.
З 11 по 26 квітня 2024 триває процес розроблення молоддю М18 уявних законопроєктів і симуляція засідань трьох уявних комітетів з питань антикорупційної політики, бюджету та економічного розвитку, з питань здоров’я, медичної допомоги та медичного страхування, з питань освіти, науки та інновацій. Перші законопроєкти вже надходять, скоро ви зможете з ними ознайомитись на сайті https://m18.org.ua/
А зараз пропонуємо переглянути фото засідань уявних комітетів ВРУ, що відбулась в Андрушівському ліцеї №2, Ірпінському ліцеї №2, Лозівському ліцеї№10. Граємо у гру «М18: Ми - законотворці!» та навчаємося бути проактивними громадянами і громадянками!
Імітаційна гра з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми - законотворці!» проводиться в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики».
Молодь 14-17 років підтримала зміст 46 звернень до Верховної Ради України своїми голосами! Зокрема, отримали:
Підписання петицій проводиться в межах імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти «М18: Ми - законотворці!» в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики».
З 5 по 10 квітня 2024 року триває процес підписання петицій, розроблених учнівськими командами пілотних закладів освіти з різних куточків України. Вже понад 2500 учасників проголосували й підтримали колективні звернення учнівства до народних депутатів Верховної Ради України.
Наші тренери поділилися відповідями на це запитання:
“Учителі... Саме до них діти несуть свої тривоги, успіх, радість, посмішку, сум та розпач. Особливо зараз, коли причин для них більш ніж достатньо.
Як вберегти емоції дітей? Як допомогти втримати над ними небо, дати опору, відчуття безпеки та впевненість? Як, допомагаючи іншим, не вигоріти самому? Де шукати стабільність, ресурс для відновлення та стійкість?
Саме на ці питання можна знайти відповіді на тренінгу з травмапедагогіки”.
— Світлана Меркулова.
Завдяки підтримці Програми USAID «РАДА: наступне покоління» експертка Агенції розвитку освітньої політики Світлана Меркулова, координаторка проєктів у центральному регіоні взяла участь у третьому Саміті за демократію, який відбувся в Сеулі 18-20 березня, і презентувала досвід роботи шкільних осередків парламентської просвіти та мережі М18.
Розмова видалася напрочуд змістовною, а учасники ставили найрізноманітніші запитання, адже під час гри юні законотворці моделюватимуть роботу і цього комітету та напрацьовуватимуть ідеї для збереження здоров’я й добробуту українців.
Старшокласників цікавили, зокрема, реформа сімейної медицини, «ліжко-місце» та карта госпітальних округів, питання трансплантації органів, страхова й народна медицина, вакцинація населення, виклик швидкої допомоги.